naar Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu naar Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

naar Lovina

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juli 2014 | Indonesië, Lovina

Vandaag eerste keer verkassen. Op naar Lovina. Op tijd vertrokken en onderweg veel file. Suikerfeest vandaag begrepen we. Bali heeft maar 10% moslims, maar rest van indonesie natuurlijk bijna volledig moslim, dus wij kregen indruk dat t nationale feestdag was. Daarmee dus druk op de weg, veel stil gestaan. Indonesiers zijn pragmatisch, feestje is feestje, ook al is het van een ander geloof. Onderweg weer veel pret gehad met observeren wat er zoal op een brommer vervoerd kan worden. Van varkens tot tenminste 50 kippen, tot écht kleine baby's in een slendang.
Julie heeft weer groot deel van de tijd geslapen, Viggo vermaakt zich op z'n DS.
Dit hotel is wat eenvoudiger, zwembad is in ieder geval fantastisch. en natuurlijk het strand. Viggo vond t zwarte strand super cool toen we hem uitlegden dan het lava zand was. De brokken lava liggen er gewoon. De kinderen verzamelden gelijk een berg schelpen en koraal.
S avonds lekker gegeten, vis en garnalen en inkvisringen.Vis kan je hier aan kust natuurlijk perfect eten. Kinderen pizza :-(

foto's van gisteren wat matige kwaliteit. de 'goede foto's' maken we met echte camera, dit zijn alleen wat kiekjes met iphone, die krijgen we wat makkelijker op de blog.....

• 28 Juli 2014 - 21:21

Henk:

Jullie vallen met de neus in de boter. Suikerfeest...
    Ik had al een paar fotootjes op FB gezien.
    Groetjes van ons uit Zweden. We liggen aan een steigertje net iets ten ZO van Stockholm