Niet altijd gezellig!! - Reisverslag uit Banjar Ubud Kaja, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu Niet altijd gezellig!! - Reisverslag uit Banjar Ubud Kaja, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

Niet altijd gezellig!!

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 Juli 2014 | Indonesië, Banjar Ubud Kaja

Je hebt van die dagen....die dagen doen zich in ons gezin vooral voor bij dagen zonder plan. Soms wil je gewoon planloos aanlummelen: door het stadje slenteren, ergens wat eten, zwembad.
Helaas. Dan hebben we een dag als vandaag: met etterende kinderen die overal over zeuren. Blehhh!
'S avonds was het wel leuk: eten bij een te toeristisch tentje met zakelijke bediening een heel matig indonesisch eten, maar het kindereten was erg geslaagd. Daarna in Ubud Palace naar een dansvoorstelling. We waren laat, maar een klein oud vrouwtje spotte een klein meisje met blonde vlechtjes en nam haar mee naar voren. Julie mocht op het podium zitten aan de rand. De gamelanmuziek klinkt mij een beetje als Frank Zappa on acid, met experimenteerdrift: zelfs ik kan er niks mee :-), maar de dansen zijn prachtig! Julie zag er allemaal princessen in. Alleen hun wijsvinger- of oogbewegingen zijn al een studie op zich!
Zo eindigt de dag nog mooi! Morgen verlaten we Ubud en gaan we naar Lovina Beach!