sengigi - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu sengigi - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

sengigi

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Augustus 2014 | Indonesië, Senggigi

Vanmorgen heel vroeg vertrokken (6 u op en 7 uur van hotel vertrokken) naar de public boat naar Bangsal. Julie en ik liepen, Boris en Viggo met de bagage in een paardekarretje. We waren mooi op tijd. We bekeken met enige zorgen de hoeveelheid mensen die stonden te wachten om 8 uur, maar gelukkig werd dat verdeeld over 2 boten. Meeste mensen snappen niet dat je een boot een beetje evenwichtig moet beladen en gaan allemaal aan één kant staan waardoor die bij inladen kortdurend even héél scheef lag. Zee was mooi kalm en het was een prachtig tochtje.
Aankomst bij haven was onprettig. Paar 'aardige' mannen hielpen de kinderen van de boot te tillen (natte aankomst opnieuw waar je tot knieën diep door het water moet waden naar het strand), en wilden daar gelijk geld voor. Gewoon maar weggelopen, tis wel goed met ze.
Kort stukje met bus en toen waren we in Kebun. Supermooi hotel. We zitten nu op de kamer te wachten.... Al even beetje rond gewandeld hier en in restaurant ontbeten en koffie gedronken. Vandaag verder luieren en straks nog een auto regelen voor morgen.

  • 07 Augustus 2014 - 09:09

    Henk:

    Ik heb Kebun even op G maps opgezocht. Je was geloof ik al eens eerder op Lombok geweest nietwaar?
    Lijkt me geweldig om daar nog eens rond te lopen.
    Jullie komen zo ook weer een beetje aan je (reis)trekken lijkt me. Voor Julie lijkt het wel vermoeiend zo op de foto's te zien, of valt het mee?

  • 07 Augustus 2014 - 10:16

    Henk:

    Nu ik de foto's beter bekijk begrijp ik waarom de mannen met het gagage karretje mee moesten waar jullie 'bagage'mee werd vervoerd. 'Lege bierkratten' staat er boven de foto. Én gij geleuf dah' zeiden ze in Brabant

  • 07 Augustus 2014 - 10:59

    Monique Haak:

    hè hè hè, dat was niet ons karretje natuurlijk....

  • 08 Augustus 2014 - 11:36

    Marion:

    Ha Monique,
    Jaja, ik volg je nog steeds hoor! Om de paar dagen ga ik ff je blog lezen. Sommige dingen zijn wel herkenbaar van onze Indonesië reis van vorig jaar.
    Ik weet niet wat jullie reis nu nog voor je in petto heeft, maarre.....geniet nog maar even. Time flies when you're having fun!
    Tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

rugzakvakantie met 2 kinderen!

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 9857

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Kamperen in Frankrijk

18 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

bali - lombok 2014

Landen bezocht: