congres - praatjes dag - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Haak - WaarBenJij.nu congres - praatjes dag - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

congres - praatjes dag

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Juli 2014 | Australië, Brisbane

Vandaag praatjes dag. Fenna had gister pijn in haar rug en is gaan slapen met strijkplank onder haar matras ... We zijn gister vroeg nr bed gegaan en hebben ons nog even rot ge-oefend. Beiden hebben geholpen. Rugpijn bijna over en we stonden beiden goed voorbereid pp t podium!

En het ging goed; zie foto's. Complimenten van de grote mensen op dit gebied, dus erg leuk. Uitgenodigd voor lunch en aan netwerk gewerkt. Helpt in de toekomst voor de artikelen ;-)

Nog niks van de stad gezien, we zijn eigenlijk alleen op t congres. Misschien vanavond maar eens doen.

• 22 Juli 2014 - 10:49

Willem En Eva:

Hoi Monique en Fenna,

Wat zijn wij trots op jullie! Geweldig dat jullie speeches zo goed zijn gevallen. Ja, en nu intensief gaan netwerken, want alle belangrijke mensen zijn hier zomaar "voor het grijpen".

Intussen hebben wij al een paar dagen achter elkaar binnen gezeten. Met gesloten screens, alle Luxaflex dicht, gordijnen dicht. Het was hier zo warm (36°C buitentemperatuur) dat het niet te harden was. Dus rustig blijven en binnen zitten en proberen het huis zo goed mogelijk af te sluiten voor de zon.

Zit jullie taak er nu op, of moeten jullie nog meer optredens verzorgen?

Liefs en groetjes van

Willem en Eva

• 22 Juli 2014 - 15:40

Monique:

lieve Eva en Willem,

nee we zijn nu klaar. we hebben vanavond lekker feest gevierd omdat het goed ging. De stad in geweest en veel wijn gedronken.
    nu tijd om te gaan slapen.

morgen nog een vergadering en daarna naar het vliegveld en VAKANTIE!. heb ik zo'n zin in. maar nog even 1,5 u en 7 u vliegen overleven....

vlgs mij in het in NL nu wat beter te harden.

liefs
    Mo

• 22 Juli 2014 - 21:41

Ivanka:

Heei lieve Mo, goed te horen dat het allemaal zo succesvol was (hoe kan het ook anders met al die knappe Leidse koppen!). Nu vakantie: genieten! Tot in September.
    @ Fenna: goed gedaan!!! Feest en wijn op z'n plaats :-) fijne vakantie verder! (en anders gewoon tot volgende week..)