ISPD - Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Haak - WaarBenJij.nu ISPD - Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

ISPD - Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Juli 2014 | Australië, Brisbane

Jaaa ik ben er!

Al met al eigenlijk prima vlucht gehad. Eerste stuk weinig turbulentie. Mooi op tijd aangekomen.

Ik heb er nu al halve dag opzitten. Leuke dag met bekende mensen. Mijn voordracht is over half uurtje.

---

voordracht ging goed. ik merk dat m'n Engels al wat makkelijker wordt. Ik kwam nu maar één keer niet helemaal zoals ik het wilde uit mn woorden.
Daarna door de locale organizing gynaecoloog met Lindsey Allen en Andrew Cook uit eten geweest. heel leuk!
Nu (22 u hier) nog even aan mijn voordracht voor dindag werken.

  • 20 Juli 2014 - 11:54

    Willem En Eva:

    Wat een opluchting Monique dat de reis zo goed is verlopen. 't Is me wel een avontuur!! Gelukkig zat je in het goede vliegtuig... We wensen je een goede voordracht, toi, toi, toi. We denken aan je en zullen je reisverslagen volgen.
    Veel liefs van

    Willem en Eva

  • 20 Juli 2014 - 12:31

    Boris:

    Was het gezellig en interessant met Lindsay? Nieuw samenwerkingsverband geboren?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

rugzakvakantie met 2 kinderen!

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9862

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Kamperen in Frankrijk

18 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

bali - lombok 2014

Landen bezocht: