ISPD - Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Haak - WaarBenJij.nu ISPD - Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

ISPD - Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Juli 2014 | Australië, Brisbane

Jaaa ik ben er!

Al met al eigenlijk prima vlucht gehad. Eerste stuk weinig turbulentie. Mooi op tijd aangekomen.

Ik heb er nu al halve dag opzitten. Leuke dag met bekende mensen. Mijn voordracht is over half uurtje.

---

voordracht ging goed. ik merk dat m'n Engels al wat makkelijker wordt. Ik kwam nu maar één keer niet helemaal zoals ik het wilde uit mn woorden.
Daarna door de locale organizing gynaecoloog met Lindsey Allen en Andrew Cook uit eten geweest. heel leuk!
Nu (22 u hier) nog even aan mijn voordracht voor dindag werken.

• 20 Juli 2014 - 11:54

Willem En Eva:

Wat een opluchting Monique dat de reis zo goed is verlopen. 't Is me wel een avontuur!! Gelukkig zat je in het goede vliegtuig... We wensen je een goede voordracht, toi, toi, toi. We denken aan je en zullen je reisverslagen volgen.
    Veel liefs van

Willem en Eva

• 20 Juli 2014 - 12:31

Boris:

Was het gezellig en interessant met Lindsay? Nieuw samenwerkingsverband geboren?