reis naar Brisbane - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Monique Haak - WaarBenJij.nu reis naar Brisbane - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Monique Haak - WaarBenJij.nu

reis naar Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Vorig jaar zat ik bibberend en vertraagd op Schiphol op weg nr Sydney omdat iets aan vliegtuig gerepareerd moest worden, nu opnieuw bang. Iedereen stond bij inchecken beetje raar te kijken, televisie ploegen met grote lampen erop. Ben er snel langs gelopen. 24 u afzien nu, dan ben ik er.

Kreeg dikke knuffels van mijn drietal. Julie kon maar slecht afscheid nemen en dan schiet ik weer vol. Dus toch maar doorgelopen.

Tot in Brisbane!!

  • 18 Juli 2014 - 11:55

    Henk Haak:

    Ik begrijp je angst, maar ontspan je. Concentreer je op het congres en je vakantie op Bali.
    Groet vanaf de Bothnische Golf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

rugzakvakantie met 2 kinderen!

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 9843

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Kamperen in Frankrijk

18 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

bali - lombok 2014

Landen bezocht: