nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Monique Haak - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Monique Haak - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 Juli 2014 | Nederland, Voorhout

Hmmmm hele inpak avond achter de rug! We zijn mooi op tijd, volgens ons voornemen!

Vrijdag vlieg ik naar Brisbane. ISPD congres. Ik moet 2 voordrachten doen, en mijn onderzoeker Fenna, ook 1 (die is zenuwachtig). Ik verheug me er zeer op.

Laatste schooldagen voor de kids. Ze zijn moe.

En dan: met z'n viertjes naar mijn favoriete land. Ik heb er zo'n zin in!!! Lekker strand en snorkelen en genieten van de Indonesische sfeer. Hmmmm

• 17 Juli 2014 - 07:49

Pap Haak:

Ik zie jouw eerste berichtje staan. Geweldig dat we jullie kunnen volgen op die mooie reis. We kunnen zelfs commentaar geven!

• 17 Juli 2014 - 07:49

Pap Haak:

• 17 Juli 2014 - 11:00

Willem En Eva:

Allereerst wensen wij je een fijne vlucht toe naar de andere kant van de wereld.
    Wij wensen je veel succes met je beide voordrachten in Brisbane. Wel heel erg spannend allemaal. Je bent voor ons een geweldige bolleboos.

Als jullie met z'n viertjes in Bali zijn, wil je dan regelmatig een berichtje plaatsen. Wat een vakantie! Het moet daar schitterend zijn en ook nog een beetje betaalbaar. Arme Boris, hij moet zien dat de kinderen uitgerust naar Bali vliegen.

Heel veel plezier allemaal en geniet er intens van!!!