Ubud - Reisverslag uit Banjar Ubud Kaja, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Banjar Ubud Kaja, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

Ubud

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Januari 1970 | Indonesië, Banjar Ubud Kaja

Ik had een heel verhaal maar de watbenjij app heeft Alzheimer, dus alles is weg. Nog eens maar dan korter:
Singapore-Denpasar ging probleemloos, en alle bureaucratische hordes daarna gaven ook geen problemen.
In het donker met de taksi naar Ubud, slalommend tussen de brommertjes. Viggo en Julie zijn onder de indruk, ondanks hun moeheid.
Uiteindelijk komen we aan bij Nick's Hidden Cottages. Een prachtige entree in het donker: een slingerend paadje tussen de sawa's, waar de kikkers een kabaal van jewelste maken. Aan het eind van het pad een soort tempel, die de entree van Nick's blijkt....prachtig!

• 25 Juli 2014 - 07:36

Henk:

maak er maar een heel mooeie reis van!

Allen ng even de datum aanpassen, dan weten we ook wanneer het was. En de save knop niet vergeten natuurlijk -:)