eerste dag - Reisverslag uit Sarzeau, Frankrijk van Monique Haak - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Sarzeau, Frankrijk van Monique Haak - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 Juli 2015 | Frankrijk, Sarzeau

We staan om 3 uur op en rijden om precies 4 uur weg. Precies zoals gepland. De kinderen vinden dat nog steeds super spannend. Ik zit nog deels in mijn USA ritme en ben tegelijkertijd met Julie naar bed gegaan, dus heb 8 uur slaap gehad.
Het is onderweg drukker dan normaal om 4 uur. Veel vakantieverkeer in NL. We passeren Antwerpen en Gent zonder problemen. Bij Amiens nemen we bewust de route westwaards om Marijs te vermijden. Goede keus, want vanaf dan is het rustig op de weg. Met 2 korte stops bereiken we de camping om half 3 'smiddags. Het is hier super rustig op de camping, dat hadden we niet verwacht. De kinderen worden groot! Er wordt flink mee geholpen met het opzetten van de tent, maar uiteindelijk is Viggo gevlogen naar het voetbalveld :-).
We zijn allevier bekaf dus de dag wordt wel een beethe chagerijnig afgesloten. Maar ach, alles staat en we kunnen lekker slapen.