Viggo jarig! - Reisverslag uit Banjar Celukbuluh, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu Viggo jarig! - Reisverslag uit Banjar Celukbuluh, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

Viggo jarig!

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Juli 2014 | Indonesië, Banjar Celukbuluh

Hoera! Viggo jarig vandaag.
Hij was natuurlijk voor dag en dauw wakker. Onze veranda hadden we versierd met ballonnen, en Viggo mocht kiezen wat we vandaag gingen doen: 'geen tempels en stadjes bezoeken'. OK dat was duidelijk dan....
Zwembad en strand dus. En dat was heel gezellig. Lang gezwommen, met ballen gegooid en zwemlesje spelen voor julie. Strandwandeling viir viggo en papa. Aan het eind van de middag een potje biljart met papa.
Savonds een feestmaaltijd met kreeft en reuze garnalen en geen gezeur over groente. Gewoon pizza!

• 01 Augustus 2014 - 05:38

Henk:

Gefeliciteerd Viggo van Opa en Oma

• 01 Augustus 2014 - 06:47

Masjenka:

Ja viggo, van harte gefeliciteerd. En je zusje en ouders natuurlijk ook.
    Het klinkt als een mooie dag wat jij hebt uitgekozen. Met die tempels is het natuurlijk zo:
    Als je er een gezien hebt, heb je ze allemaal gezien ;-)
    Was het lekker in de zee? Lekker blauw zeker en warm en hagelwit strand?
    En zwembad?, zit die bij het huisje?
    Vond je de ballonnen een leuke verrassing? Ik vind ballonnen altijd zo vrolijk.
    Had jij s avonds pizza of Kreeft?
    En hoefde je geen groente eindelijk eens? Of eet je dat wel?
    Bij ons eet senne best goed. Mik heeft als uitgangspunt dat hij niks lust.
    Nu moet hij van alles een hapje proeven. Dat duurt een jaar maar meestal vindt hij het wel prima (op groente na dan natuurlijk:-) ).
    Nou knul, ik hoop dat jij het net zo mooie dag vond als beschreven en er lekker van hebt geslapen.
    Ik lees elke keer julli verslagjes, leuk.
    Nou een hel fijne reis verder.
    Liefs
    Masjenka (werken:-(, de rest slaapt nog)

• 01 Augustus 2014 - 12:34

Opa Peter:

Lieve kinderen,
    Zelden heb ik iemand op z`n verjaardag gelukkiger naar een pizza zien kijken! Heeft hij al de ballonnen laten knallen? Dat is spannender dan die stille tempels! Leuk dat Boris z`n liefde voor ballen en stokken over brengt op zijn zoon. Kijkt Boris nog steeds in de nachtelijke uren naar snooker? (thuis bedoel ik)

Ik wil ook weer naar Bali als ik die gigantische kreeften en gamba`s op jullie borden zie, zeker met de aanbevelende blik van Boris. Ook de entourage van het café zie er erg aanlokkelijk gezellig uit.

Ik zie dat Julies poppenkraam uitgebreid is met dolfijnen. Hebben jullie ze ook in echt gezien? Zo te zien heeft ze ook geen probleem met de pizza. Zijn ze net zo lekker als van de pizzaboer in Nederland? Hoe gaat het met de zwemlessen van mama aan Julie? In het zwembad zal dat beter gaan dan in de zee.

Droomt Viggo nog van aanvallende zee-egels? Opa heeft hetzelfde wantrouwen tegen al dat zeegespuis.
    Ik lees dat het jullie heel goed gaat. Hopelijk niet zo goed dat Monique belangstelling heeft voor gynaecologische vacatures op het eiland!
    Nog hele fijne vakantie gewenst en veel liefs van opa Peter en oma Patty. Een extra kus voor de jarige.