bali - Reisverslag uit Gelogorcarik, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu bali - Reisverslag uit Gelogorcarik, Indonesië van Monique Haak - WaarBenJij.nu

bali

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juli 2014 | Indonesië, Gelogorcarik

Nou daar zit ik dan.... op mn kamertje in het 'holistisch instituut’ :-). Een superklein hostel met een yoga centrum ernaast. Prima keuze, want hier midden in de nacht arriveren was geen probleem en voelde gelijk veilig. Aangekomen op Bali dus. Visum was nog even gedoe want ze hadden de prijs verhoogd en ik had niet genoeg australische dollars bij me. Gelukkig zijn ze modern en mag credit kaart ook. Die deed het alleen bij de eerste kassa niet; toen kreeg ik het wel een beetje benauwd. Maar bij andere kassa gelukkig wel.

En dan terug in indonesie. Het Bahasa Indonesia komt gelijk al beetje terug en de eerste taxi prijs al met de helft gereduceerd. Bovendien sprak het gezicht van deze man mij aan. En had was 23 u savonds dus ik stap niet in bij een engerd. Deze was vriendelijk en aardig.
Pulang! (thuiskomen) wat een heerlijk land is dit toch. de geuren de brommertjes, de winkeltjes.... wauw. Ik geniet gelijk met volle teugen. Overal bloemetjes, tempels, Bhoedda’s. Maar ook een enorme drukte in de straten, die ik leuk vind.
Ga zo naar het strand en beetje rondwandelen, winkeltjes kijken; vanavond komt de family, die zitten nu in het vliegtuig.

  • 24 Juli 2014 - 08:10

    Henk:

    Geniet maar zoveel je kunt. Erg veel plezier daar.
    Wij gaan over een paar uur weer terug naar Oregrund. Het weer is hier geweldig.

    Groeten van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

rugzakvakantie met 2 kinderen!

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 9825

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Kamperen in Frankrijk

18 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

bali - lombok 2014

Landen bezocht: